Clinique Bonus FAQs
Τελευταία Ανανέωση: 1 Μάϊου, 2021
- • Τι είναι το Clinique Bonus;
- • Πως μπορώ να γίνω μέλος;
- • Ποιος μπορεί να συμμετάσχει στο Clinique Bonus;
- • Πως μπορώ να συνδέσω την υπάρχουσα κάρτα μου;
- • Με ποιους όρους συμφωνώ με την εγγραφή μου στο πρόγραμμα επιβράβευσης Clinique Bonus;
- • Πως λειτουργεί το Clinique Bonus;
- • Ποια είναι τα προνόμια του προγράμματος;
- • Πως κερδίζω πόντους;
- • Γιατί δεν βλέπω τους πόντους μου;
- • Πως μπορώ να ενημερωθώ για τους πόντους μου;
- • Σε πόσο καιρό θα φανούν οι πόντοι στον λογαριασμό μου;
- • Τι θα συμβεί στους πόντους μου εάν επιστρέψω ένα προϊόν ή ακυρώσω μία παραγγελία;
- • Πως μπορώ να εξαργυρώσω τους πόντους μου;
- • Οι πόντοι μου μπορούν να λήξουν;
- • Μπορεί να τερματιστεί η λειτουργία του Clinique Bonus;
- • Πως μπορώ να τερματίσω την συμμετοχή μου στο Clinique Bonus;
- • Αν είμαστε παρέα και πραγματοποιήσουμε αγορές, πως πιστώνονται οι πόντοι;
Πως μπορώ να γίνω μέλος;
Μπορείτε να γίνετε μέλη του προγράμματος πιστότητας:
1. Σε οποιοδήποτε κατάστημα καλλυντικών πώλησης προϊόντων Clinique που συμμετέχει στο πρόγραμμα, ζητώντας την βοήθεια της εκάστοτε Συμβούλου Ομορφιάς.
2. Μέσα από το site www.clinique.gr ακολουθώντας τα παρακάτω βήματα:
a. Δημιουργήστε ή συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο site.
b. Επιλέξτε το μενού Πρόγραμμα Clinique Bonus από την σελίδα του λογαριασμού σας.
c. Επιλέξτε είτε να ενώσετε την υπάρχουσα κάρτα σας είτε αν δεν έχετε να δημιουργήσετε καινούρια.
d. Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και καλωσορίσατε στο πρόγραμμα επιβράβευσης Clinique Bonus!
Ποιος μπορεί να συμμετάσχει στο Clinique Bonus;
Το πρόγραμμα πιστότητας Clinique Bonus προσφέρεται από την Estee Lauder Hellas A.E.. Η συμμετοχή στο πρόγραμμα επιτρέπεται σε φυσικά πρόσωπα, που είναι νόμιμοι κάτοικοι Ελλάδος και τουλάχιστον 18 ετών, μόνο για προσωπική χρήση. Εταιρείες, ενώσεις ή άλλες ομάδες δεν θα μπορούν να συμμετέχουν στο Πρόγραμμα. Δεν απαιτείται αγορά προϊόντος για να συμμετάσχετε στο Πρόγραμμα. Το Πρόγραμμα δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθεί για επιχειρηματικούς ή εμπορικούς σκοπούς. Οι εργαζόμενοι και τα άτομα που απασχολούνται από τους επιχειρηματικούς εταίρους της Εταιρείας μπορούν να δημιουργήσουν λογαριασμό στο Πρόγραμμα αλλά μόνο για προσωπική χρήση. Η Εταιρεία μπορεί να μην επιτρέψει τη δημιουργία λογαριασμού, χωρίς να χρειάζεται να αιτιολογήσει την απόφασή της αυτή.
Πως μπορώ να συνδέσω την υπάρχουσα κάρτα μου;
Η σύνδεση υπάρχουσας κάρτας μπορεί να γίνει με 2 τρόπους:
1. Ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία:
i. Δημιουργήστε ή συνδεθείτε στον λογαριασμό σας στο site.
ii. Επιλέξτε το μενού Πρόγραμμα Clinique Bonus από την σελίδα του λογαριασμού σας.
iii. Επιλέξτε να ενώσετε την υπάρχουσα κάρτα σας
iv. Συμπληρώστε το κινητό τηλέφωνο που έχετε περασμένο στην υπάρχουσα κάρτα.
v. Θα λάβετε ένα sms με ένα κωδικό επιβεβαίωσης τον οποίο θα πρέπει να πληκτρολογήσετε στην οθόνη. Αφού ολοκληρωθεί η επαλήθευση των στοιχείων η σύνδεση της κάρτας έχει ολοκληρωθεί.
2. Στην περίπτωση που έχετε ήδη ολοκληρώσει κάποια αγορά από την Clinique Online και κατά την διαδικασία της ολοκλήρωσης παραγγελίας κάνατε click στην επιλογή συμμετοχή στο Clinique Bonus παρακαλούμε καλέστε στην Εξυπηρέτηση Πελατών 2106595600 για να σας βοηθήσουν να συνδέσετε την υπάρχουσα κάρτας σας.
Με ποιους όρους συμφωνώ με την εγγραφή μου στο πρόγραμμα επιβράβευσης Clinique Bonus;
Με την συμμετοχή σας στο πρόγραμμα πιστότητας Clinique Bonus, συμφωνείτε ότι έχετε διαβάσει, κατανοήσει και συμφωνήσει με τους Όρους και Προϋποθέσεις του προγράμματος επιβράβευσης, με την Πολιτική Απορρήτου και με τους Όρους και Προϋποθέσεις της ιστοσελίδας και με όποιες αλλαγές και τροποποιήσεις μπορεί να γίνουν.
Πως λειτουργεί το Clinique Bonus;
Το Πρόγραμμα Επιβράβευσης Clinique Bonus είναι βασισμένο σε πόντους. Με κάθε 1 € αγορών, είτε από το www.clinique.gr είτε από κατάστημα καλλυντικών πώλησης προϊόντων Clinique που συμμετέχει στο Πρόγραμμα, κερδίζετε 1 πόντο. Εάν οι αγορές έχουν γίνει μέσω του www.clinique.gr οι πόντοι θα ενημερωθούν μετά την τιμολόγηση και πληρωμή της παραγγελίας (σε περίπτωση αντικαταβολής οι πόντοι θα ενημερωθούν μετά την ενημέρωση από την εταιρεία courier παράδοσης της παραγγελίας) ενώ στα σημεία λιανικής πώλησης ενημερώνονται με την ολοκλήρωση της αγοράς σας. Το Πρόγραμμα αποτελείται από 3 επίπεδα στα οποία προσφέρονται μοναδικά δώρα εξαργύρωσης.
Ποια είναι τα προνόμια του προγράμματος;
Με τους πόντους που συλλέγετε μπορείτε να εξαργυρώσετε μοναδικά δώρα. Υπάρχουν τρία επίπεδα εξαργύρωσης:
• 200 πόντοι
• 400 πόντοι
• 800 πόντοι
Δείτε όλα τα διαθέσιμα δώρα προς εξαργύρωση.
Πως κερδίζω πόντους;
Μπορείτε να συλλέξετε πόντους με τους ακόλουθους τρόπους:
• 1 € αγορών = 1 πόντος - Με αγορές από την clinique (από τα καταστήματα που συμμετέχουν στο πρόγραμμα και από το clinique.gr)
• Δώρο 35 πόντοι - Με την εγγραφή στο loyalty πρόγραμμα και την 1η αγορά σας
• Δώρο 20 πόντοι στα γενέθλια σας - Με την συμπλήρωση των γενεθλίων σας
Γιατί δε βλέπω τους πόντους μου;
Στην περίπτωση που εξαργυρώσετε κάποιο από τα διαθέσιμα δώρα του Clinique Bonus τότε οι διαθέσιμοι πόντοι σας θα μειωθούν αντιστοίχως. Σε περίπτωση επιστροφής κάποιας αγοράς οι πόντοι που είχαν περαστεί από την συγκεκριμένη αγορά αφαιρούνται από το λογαριασμό σας. Οι πόντοι έχουν χρονική ισχύ από 01/03 έως 28/02. Στην αρχή κάθε νέου κύκλου οι πόντοι μηδενίζονται και ξεκινάτε να μαζεύετε εκ νέου πόντους. Εάν ωστόσο δεν βλέπετε τους πόντους σας ενώ δεν υφίσταται ένας από τους παραπάνω λόγους μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2106595600 ή μέσω email customerservice@gr.clinique.com.
Πως μπορώ να ενημερωθώ για τους πόντους μου;
Μπορείτε να ενημερωθείτε για τους πόντους σας με τους ακόλουθους 3 τρόπους:
- Μέσω του προσωπικού σας λογαριασμού στο site www.clinique.gr.
- Επικοινωνώντας με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2106595600 ή μέσω email customerservice@gr.clinique.com
- Από τις αισθητικούς στα καταστήματα καλλυντικών πώλησης προϊόντων Clinique που συμμετέχουν στο πρόγραμμα.
Σε πόσο καιρό θα φανούν οι πόντοι στον λογαριασμό μου;
Εάν οι αγορές έχουν γίνει μέσω του www.clinique.gr οι πόντοι θα ενημερωθούν μετά την τιμολόγηση και πληρωμή της παραγγελίας (σε περίπτωση αντικαταβολής οι πόντοι θα ενημερωθούν μετά την ενημέρωση από την εταιρεία courier παράδοσης της παραγγελίας) ενώ στα σημεία λιανικής πώλησης ενημερώνονται με την ολοκλήρωση της αγοράς σας.
Τι θα συμβεί στους πόντους μου εάν επιστρέψω ένα προϊόν ή ακυρώσω μία παραγγελία;
Πως μπορώ να εξαργυρώσω τους πόντους μου;
Μόλις μαζέψετε αρκετούς πόντους θα μπορείτε να προβείτε σε εξαργύρωση τους. Το Πρόγραμμα αποτελείται από 3 επίπεδα στα οποία προσφέρονται διαφορετικά δώρα εξαργύρωσης.
Η εξαργύρωση μπορεί να γίνει μέσω του www.clinique.gr μαζί με κάποια αγορά σας είτε σε κάποιο κατάστημα καλλυντικών πώλησης προϊόντων Clinique που συμμετέχουν στο πρόγραμμα χωρίς να χρειάζεται να κάνετε κάποια αγορά.
Πως μπορώ να τερματίσω την συμμετοχή μου στο Clinique Bonus;
Οι συμμετέχοντες θα έχουν δικαίωμα να προβούν οποτεδήποτε και χωρίς επιβάρυνση στην επιβεβαίωση, τροποποίηση ή διαγραφή των στοιχείων τους, που τηρούνται στο εν λόγω αρχείο κατά την πολιτική απορρήτου, όπως ισχύει, επικοινωνώντας με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών στο τηλέφωνο 2106595600.